Życzenia od Projektantki

by - marca 08, 2017



Drogie Panie,


Od lat tworzę moje kreacje z myślą o Nas - kobietach. Takich, które wiedzą czego chcą, są ambitne, zdecydowane i chcą czuć się wyróżnione. Przez cały okres mojej pracy staram się o to, aby każda z moich klientek czuła się w moich sukienkach wyjątkowo, pięknie i pewnie. Moje projekty tworzę dla stuprocentowych kobiet, ponieważ sama taką kobietą jestem. W tym wyjątkowym dla Nas dniu chciałabym życzyć - nie tylko moim klientkom - ale wszystkim Paniom w kraju siły, determinacji, uporu w dążeniu do celu, nie poddawaniu się presji innych, dążenia do perfekcji i przede wszystkim ogromnej dumy z bycia tym, kim się jest.
Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę tworzyć moje kreację właśnie dla Was.

Z wyrazami szacunku, Justyna Żmijewska
Założycielka i Główny Projektant marki Rina Cossack

You May Also Like

0 komentarze