Moje wielkie, greckie wakacje!

by - sierpnia 22, 2017



Jako projektantka, inspirację czerpię z otaczającego mnie świata: natury, ludzi, architektury. Jako kobieta, kocham słońce, plażę i wspaniałe jedzenie. Dlatego tegoroczny urlop zdecydowałam się spędzić na greckiej wyspie Zakynthos. W poszukiwaniu bodźców i inspiracji do stworzenia przyszłej kolekcji wiosna/lato 2018 wyruszyłam do tego wspaniałego miejsca, rzuconego między wody Morza Śródziemnego. Wdychając pachnące solą powietrze, rozmyślałam nad przenikającymi się kolorami morza, które - w zależności od lokalizacji - mieniły się głębokim, żywym turkusem, elektryzującym kobaltem i pastelową miętą. Czasami jednak wpadały w ciemny, niebezpieczny i nieodgadniony, głęboki szmaragd. Tu i ówdzie, w wodę wrzynał się śnieżnobiały klif, tworząc kontrast tak idealny, że nie wymyśliłby go nawet najzdolniejszy stylista.





Tam w Grecji zaczęłam pierwsze szkice nowej kolekcji na sezon letni. Popijając koktajle i objadając się świeżymi i aromatycznymi owocami morza, pomyślałam o zwiewnych tkaninach, które - jak w naturze - spotykać się będzą z tymi sztywniejszymi i nieco cięższymi kuzynkami. Myślę, że przyszła, letnia kolekcja będzie inspirowana lazurowymi plażami, zapachem jodu i gorącego piasku. Wodorostami schnącymi na słońcu w trakcie odpływu i głośnym krzykiem szybujących mew. To był wspaniały i bardzo twórczy urlop. Bądźcie czujni!

- Justyna



You May Also Like

0 komentarze